tessijenny

Alla inlägg under april 2010

Av tessijenny - 17 april 2010 13:14

  Hejhej!

Virre har precis åkt hem så nu ska jag nog ställa mig i duchen och fixa mig och sådär. Igår var det först skola sen så gick jag hem sen gick jag, Jenny och Virre ut och träffade massa personer så var vi ute med dom. Vi drog också till gårn sen efter det och var där sen när klockan var runt halv 12 så drog vi ut därifrån och träffade några andra :)! Sen kom vi hem lite senare och la oss i sängen och snacka i nån timme och somnade sen!

Snart ska jag börja fixa mig för senare kommer Jenny och vid 6 tiden ska vi till Maria och busa lite   !

Tror att uppdateringen kommer att bli dålig idag men vi hörs när jag sätter mig vid datorn nästa gång!

Puss/ Tessi

  

virre Pirre :)   

Av tessijenny - 15 april 2010 23:36

är inte på blogg humör men grattis lilla syster puss! / jenny


Av tessijenny - 13 april 2010 21:46

saknar verkligen tiden då jag lyssnade på den här låten med Mika, starka bilder av minnen får jag upp i huvet allt går som en film. Jag saknar dig vännen!

puss jenny

Av tessijenny - 13 april 2010 21:34

                   

lite mer bilder från lovet fick ni där! så snäll jag är.

puss/jenny

<3

Av tessijenny - 13 april 2010 20:45

     

  ljuset i mitt mörker! I love you. <3

/ bennyjenny  

Av tessijenny - 13 april 2010 20:24

   Jenny little sunshine!

I love you! Kommer alltid finnas för dig gumman ska du veta!   




/ tessie

Av tessijenny - 13 april 2010 19:42

hhahahha ja , jag driver med rubriken!

Idag var första dagen efter lovet , kändes bra men ändå konstigt. Gud vad jag har saknat alla, jag har varit sjukt glad hela dagen & varit sjukt sprallig! Det är verkligen fint väder ute nu, man kan gå i tröja (alltså utan jacka hihi) så himla skönt. Det fina vädret gör ju så att humöret blir ännu mer på topp, men idag kändes det som att det nästan inte gick att bli gladare än mig!   Hoppas ni har varit lika glada?.. eller ni kanske har varit motsatsen till mig?

Det skulle ju inte vara lika roligt att höra, hahah intressant inlägg här sitter jag och pratar om hur jag mår..   

Hahah whatever, idag har jag haft konfirmation.. vi ska typ spela upp något ''drama'' när vi konfirmerar oss, men jag tycker inte att det är riktigt drama faktiskt hehehe..

efter det så gick jag till gårn en snabbis och träffade mina uuunderbara vänner, jag älskar er alla!   

jajaja nu är jag hemma och gör ingenting nu ska jag sluta babbla om hur bra jag mår och shiiiit.. pussssssss!

/ jenny

Av tessijenny - 13 april 2010 15:00

Hejhej!

Det här är alltså ett tidsinställt inlägg, Nu är klockan 3? och nu borde jag sluta för dagen hihi. Men redan vid halv 4 så drar jag till konfa, det är näst sisstsa gången tror ja? Sen den 24de april konfemeras vi   

Ska bli skönt att bli klar med det snart! Eftersom det är ju varje tisdag i ungeär 2 timmar. haha blabla intressant här va...

Aja skriver när jag är hemma igen!

PUSS/ TESSIE

  

SHNYYYGT!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards