tessijenny

Alla inlägg under mars 2010

Av tessijenny - 31 mars 2010 07:15

Godmorgon!   

Idag blev det att gå upp extra tidigt för nu bär det av till sollentuna och tandläkarn, berättar mer om det senare för nu är det bråttom!

Måste skynda på nu! PUSS PUSS!

Av tessijenny - 30 mars 2010 23:16

  

Är det bara jag som INTE tycker att han är söt?    

Av tessijenny - 30 mars 2010 23:00

Tjaba tjena hallå!   

Tänkte berätta lite om idag    hihi! Först var det ju skola, sen konfa direkt efter det drog jag hem åt träffade min brorsa och sen duchade ja och efter det åkte till gårn också, där var det kuligt somvanligt hihi    hahhaha den där smilisen var rolig HAHA :D

iallafall efter det drog jag hem kollade på cougar town och efter det christine.

Nu ska jag snart lägga mig, för imorn ska jag gå upp extra tidigt för ska till sollentuna sen efter det ska jag till skolan somvanligt, så vi får se när jag skriver imorn, hoppas Jenny hinner med några inlägg också!

aja vi hörs! 

puss  / tessi   

Av tessijenny - 30 mars 2010 22:58

hej allesammans.

jag har inte kunnat blogga mycket, har haft fullt upp med skolan,plugga & annat skit. Och det kommer nog aldrig va så jättebra uppdatering av mig på vardagarna, eftersom att jag går i skolan varje dag. Och sen så har jag absolut ingenting att skriva om, och då blir bloggen bara allmänt tråkig. För mig just nu så känns det som att matten går sjukt bra för er som ville veta?   

Jaja, idag så har jag varit på konfan & på gårn. Imorrn har jag dans också rooooligt! Sitter och dunkar musik, kollar lite på tv & funderar på att KANSKE sova snart.

puss

/ Jenny

 

bjussar på två gammla bilder! :)  

Av tessijenny - 30 mars 2010 12:55

Sitter i datasalen nu, vi har hemkunskap jag och Lana håller på o jobbar om mexikansk mat hihi   

Vi har precis varit hemma hos mig och ätit. Men nu måste jag jobba vidare.

CYAA!  

 

/ tessie

Av tessijenny - 30 mars 2010 07:45

Godmorgon!

Nu blir det skola sen konfa sen hem direkt och plugga vi hörs kanske under dagen. Men vi börjar dagen med en låt tycker jag   


Av tessijenny - 29 mars 2010 22:47

helluu!

hihi det blev gårn istället för promenad, där var det lite kaos men iallfall ska inte prata om det .. jag och jenny kom hem till mig vid nio sen drog hon hem till sig och nu har jag suttit vid datan och lyssnat musik sen hon har gått typ .. ja hihi sitter också och läser på felsms.com haha    faktist kul!


/ tessi 

oj vilket intressant inlägg det blev puss !

  

det fick bli en gammal bild    thihi !


Av tessijenny - 29 mars 2010 21:45

den här låten är så bra!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards